2009. március 25., szerda

Kutiman a kis izraeli... (:

Most jöttem meg az orvostól... Már semmi bajom de azt mondta, hogy sürgősen el kell mennem bőrgyógyászhoz, mert a hátam teli van apró de túlságosan fekete anyajegyekkel és rákos leszek egyhamar, ha nem vigyázom a fejem...

Hm...

Elgondolkodtatott a dolog...

Kb 2 éves korom óta ráncigálódom el Dr. Sz. Mária nénihez... És nem hiszem, hogy tegnap jöttek volna ki... Egy hete voltam nála... Akkor miért nem mondta? Nem tudom... De érdekes... A dolog viszont nem lesz eredményes, mert utasított, hogy nyáron is fehér felső és nem "always look on the bright side of life" (ami a napot jelenti ebben az esetben)... Szóval a lényeg, hogy nyáron több hacukát vegyek magamra... De kérdem én tőletek akik ismertek (vagy nem...) :D, hogy el bírjátok képzelni, hogy nyáron amikor majd megdöglök a napon miközben a fenekemet keményítem a bringán, vagy éppen csurgó sörrel a kézben csurgunk a vízen én téli bundában legyek? A válasz helyes... Nem! :D Szóval igaz, hogy utálom a tenger gyümölcseit, de most mégsem félek egy ráknak nevezett dologtól, tekintve, hogy nem tartom reálisnak...

Szóval a bőrgyógyász kivehet egy szabad órát... :D

Írjunk másról is no... :D

No! (Vagy ahogy fekete pákó mondta vala: "Én vagyok a szoke nooo!" :D)

No hát az a helyzet, hogy nem sokat köszönhetünk a 60 éves izraelnek, amit pedig igez az is negatív... De van itt egy zenész aki egyszerűen felülmúlhatatlan... (:

A YouTube-os júzerek videóiból szerkesztik össze a zenét. Az akció THRU YOU néven fut.
Itt a honlap: http://thru-you.com/#/videos/ megnézni, meghallgatni kötelező... (:

Amúgy egy létező együttes, érdekes nekem a saját zenéjük annyira nem jött be... (: :D

Nos akkor jöjjön egy kis embed és object script: :D


Nem ez a kedvencem, mert az összes az, de ez az egyik legjobb...

A másik ami még nagyon állatoskodó:


Hear it post it share it! (:

Ja és a legfontosabbak! Olvasátok dedifiát és a sharedet! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése