2009. március 23., hétfő

Ablakok...

Vicces látványban volt a minap részem... Néztem be az ablakokra, vagyis a Windowsra és mivel egy picit belenyúltam a systembe (valójában csak megnéztem valamit de ezt nem viselte el) és mivel amúgyis instabil volt a rendszer, programok tartották össze -> végignézhettem ahogyan összeomlik és elűnnek funkciói, majd nem indult el a restartkérelmemre... (:

Vicces volt szép látvány és utána a különböző fórumok olvasása után rájöttem, hogy hülyén van beállítva ez az egész számítógép dolog... Egy csomó minden ilyen összehangolatlanul működik meg minden... Az egész sokkal közelebb áll a konyhaművészethez mint a fizikához... (:

No mindegy... Szerencsémre a nyílt forráskód megmentett... (:
Még hónapokkal ezelőtt megrendeltem az interneten (megjegyzem teljesen ingyenesen, hajózási és szállítási díj nélkül) a linux UBUNTU verzióját... Ingyenes stabil és elindul a lemezről... :D Marha vicces, hogy berakok egy CD-t és tudok netezni... :D No de felraktam formáztam és telepítgettem konfiguráltam meg minden és nagyon meg vagyok vele elégedve! Ave UBUNTU! (:

No de azért lesz itt még egy telepítési folyamat, mert a photoshop nagyon kell... :D
De erre is felkészítettem a gépet meg minden... Csak olyan vicces volt látni ahogyan a "betörnek az ablakok"... :D

És most ezt feltétlenül meg kellett osztanom Veletek... :D

Ciao tutti! (:


U.i.: Utóirat, de mégsem... (:
Sokkal fontosabb hír valójában, hogy Zsófi megjött külhonból és nagyon örülök Neki, hogy megint hallhatom a hangját... (:
Úgy szeretlek! (:
U.i.2.: Olvassátok a Dedinek a fiát! (: (;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése