2009. március 17., kedd

dePRESSED - questions

Sziasztok!
Ismét!
Ily sok idő után ismét! (:

Többször megígértem, hogy írok, de sosem tettem. Vagy mert lusta voltam, vagy mert el voltam havazva, esetleg mindkettő...

Most is el vagyok havazva, de annyira, hogy ezt már muszály megosztanom Veletek... (:

Beteg vagyok, kemény megfázás, taknyolok rendesen, szerencsére nem a padlón.
És ez nem könnyíti a dolgomat.
Számtalan dolgot kell megcsinálnom.
Egyet épp befelyeztem, úgy hogy kb 14:00 óta folymatosan a gép előt ülök.

Gosti bátyó kért meg, hogy egy videót alakítsak át fordítható formátumba. (DVD>vágott videó - nem jött össze, hagy ne magyarázzam el. DVD>vágott mp3 - eccerű és naccerű épp megfelelt.) (:
Netre fel, linkek mailba. Egy kész.

Újra kell telepítsem a gépet, de ez sem egyszerű, nagy folyamatok vannak... De haladok Rohamléptekben! (Csak legyek már kész!) (:

A tablóval kell foglalkoznom és épp azt teszem, fut egy folyamat, azért tudok írni...
Ez a folyamat most hibát jelzett és lefagyott... Oh mother!
No akkor ezt befejezem és megyek...

Olvasási hiányom van, merthogy ha már megvan az összes Galaxis Útikalauz, akkor el is kéne olvasni...

Le kéne fixálni a nyári táborokat...

A legfontosabb: felvételizem a fotográfiára és még nagyon az ötlet szintjén állok, pedig rohamosan fogynak a napok...

Nem tudom, hol fogok lakni mikor felmegyek a Fővárosba... Genlakás? Befogadnak? Kellek én oda? Kibírom? ???...???

Jogsit is be kéne fejezni...

Kinőttem a bringám...

Rendetlenség van a szobámban...

Van 3 műtétre váró dolog a testemen...
Halogatom... Régóta...

Mi legyen Zsófi szülinapjával?

Gyűjteni kéne fényképezőgépre...
Mit fogok dolgozni?

És még vannak dolgok...


.
.
.

Nem érzem jól magam és fáradt vagyok...

Bocsánat de ez most épp egy ilyen állapot...

Húzzatok ki kicsit, mert azt is unom, hogy csak magammal és a hülye pitiáner dolgaimmal foglalkozom, miközben kürülvesz egy csomó ember aki fontos számomra...

Bocsánat...


>>>Olvassátok Dedifiát!

2 megjegyzés:

Dedifia írta...

A retekbe, úgy sajnálom, hogy hozzátok nem ugrottam be, amikor Szegeden jártam!
Legközelebb feltétlen.

Unknown írta...

Rendben, alhatsz is itt a kongó lakásunkban... :D

Megjegyzés küldése