2009. március 21., szombat

...álmok...éjjelek...

Mostanában hajnali 2 körül (mint most is) felébredek...
És a legjobb az egészben, hogy előtte mindig Zsófival álmodom... (:

Csak mire eldöntöttem, hogy ideülök és le is írom...huss, elszállt...
Nem tudom, de nagyon jó volt... Boldogan ébredtem... (:
Ami azéert elég egyértelmű... Boldog vagyok, hogy Zsófival lehetek... Boldoggá tesz, így is, hogy most pont nincs itt velem... (:
Mert már megtapasztaltam sokszor, hogy nincs itt közetlenül mellettem... Ezért nagyon érzem a szívét az enyém mellett még ilyenkor is, mikor még beszélni sem tudunk... (:

És ez olyan nagyon jó!

De a legjobb az tudjátok mi? Mikor találkozunk! (: Olyan boldogság önt el mint még soha! De Zsófit is, amit egyértelműen jelez a leggyönyörűbb mosolyával... Úgy szeretem mikor mosolyog... Olyankor minden jónak tűnik... És a mosolya bldoggá tesz... (: Szeretem...

No jó többet nem írok, mert ez s ömlengős lett... Remélem nem folyik a monitorból még... :D
Különben is fáradt vagyok... (:

Szép napot mndenkinek, neked is Zsül! :D

Mindenki próbálja ki ezt >>> és ezt >>>! (:

Olvassátok, kommenteljétek a readerfeedemet (oldalt), használjátok a reader-t! És szóljatok róla nekem is! Éljen a közösségi olvasó! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése