2008. december 4., csütörtök

Mai nap....

Késő este van, ismét... De ezt még muszáj leírnom...
Mert megígértem, meg azért mert elkezd kijönni belőlem... (:
Egyrészt feltettem még pár filmet a listára, folyamatosan fognak is még felkerülni.
(ÚJ a listán: 300, Amelie csodálatos élete, A hazafi, A rettenthetetlen, Piaf)

----

Ma nagyon hülyén keltem... Egyszerűen valami miatt egy órával hamarabb ébredtem fel... Szépen összekészültem, bepakoltam a táskám (persze nyelvtan helyett matek cuccot...) és készültem volna elérni azt a buszt amivel elvileg, vagy beérek, vagy nem...

Mire Édesanyám felkel és felkiált, hogy jajj a tízórait nem csomagolta be, de mennyi az idő??!?
Én meg kijelentem, hogy 7:10... Nem akarta elhinni... Le is ellenőrizte és közölte, hogy nem ,mert még csak 6:10...

(Édesapám //egyeseknek Gyulu bácsi(://mellesleg Rómában van, hétfőn jön haza...) No akkor mondom gyorsan hajat mosok, merthogy ugye oké, fiúk közé járok, de ilyen zsírosdeszka pofával nem akarok kimenni az utcára... (:

Megtörtént a nagy találkozás a WU2-vel és gyorsan visszadőltem, mert a tegnap esti késői lefekvés tekintetében ez a 40 perc sokat számít...
Éppen elalszom, megint, mire csöng a telefonom, mert ugye mikor először felkeltem, fel is hangosítottam... Jelzi Ágoston osztály társam 18. szülinapját... Hű mondom ez jó lesz, mert a tegnapi gitár választás után (Ujvári Zsófinak),  nagyon elhúzódott a többi dolog és nem tudtam elmenni a Dóm térre a téli vásárba ajándék gyűjtésre... Meg persze ki is ment a fejemből...

No de aztán sikeresen visszaaludtam és mikor megint elalszom, Kedvesem, Zsófi hív...
De Neki van jogosultsága ilyenkor hívni mert mikor ilyenkor, normális esetben éppen küzdök az ágytól való elszakadás folyamata ellen... Merthogy ugye én is azok közé tartozom, akiknek az ágy, az alvás, a mackó, meg a tejecske szent és sérthetetlen, és ráteszek egy lapáttal a késői lefekvéssel... És ilyenkor időzít egy "jó reggelt"-et ami rögtön akkora örömöt csal az arcomra, hogy pattanok is ki az ágyból... Hát most nem ez történt...
Valamit próbáltam motyogni neki, hogy hamarabb keltem meg ilyenek, de csak zagyvaság hagyta el a torkomat... (Részletekért tessék szépen keresni az illetékes szerveket! Na jó utólagos elmesélés után már én is emlékszem, de ez sokkal kevésbé érdekes, mint a most következő, ezért nem is fejtem ki... (:)

Leraktam a telefont, megint elaludtam, és akkor csöngött az órám, amit beállítottam hibás ébredésemkor... De álmosságom olyan magas fokúra szökkent, hogy vissza is aludtam... (Művelt francia azt mondaná: I was fallnig asleep...) ÉS a harangra ébredtem fel... Még szerencse, hogy közel lakunk a templomhoz, mert így nem kellett Drága Jó Édesanyámnak feljönnie kelteni...

Aztán dobtam egy köszit a Jóistennek, és így indultam suliba...

----

A csütörtöki 4 órám le is ment... Következett az 5. órában lévő bűnbánati liturgia, ami minden első pénteki szentmisét megelőz... Előtte kaptam sms-t Zsófitól, hogy a nagypapája nincs jól... A részleteket nem szeretném leírni, inkább az imáitokat kérem, kórházban van, intenzív osztályon... Így azt az új kezdeményezést, hogy nem csak gyónni lehet a bűnbánati liturgián, hanem tanárokkal beszélgetni, én arra használtam, hogy végig imádkozzam...
Jól esett és pont ezért tudom, hogy segítettem vele...

----

Aztán szépen hazajöttem, tettem-vettem, jöttem-mentem, kötelességeimet teljesítettem, zenét hallgattam, mosogattam, blogot írok/-tam... Ilyesmi... És máris elmúlt éjfél...
A zenehallgatásról jut eszembe, hogy kéne csinálni egy listát a kedvenc együtteseimről is, de ahhoz nem lenne elég ez a blog, mert rengeteg van, de megígérem, hogy "igeterjesztés" végett, meg, hogy jobban megismerjetek, le fogom írni egyszer ezeket is... (:

----

No de most már lefekszem aludni, de előtte még 3 videót be kell ajánljak a netről, illetve meg kell várjam míg Gyula bátyó Google Allerts-je beindexel, (na jó ezt nem kell megvárnom, de azért kíváncsi vagyok mennyi idő alatt jön válasz)...
És meg kell jegyezzem, hogy ma is jót olvasgathattam Dedifia bolgját! (:
(:

----

Na akkor végül a videók, ne(sz)/-ktek:
Azoknak akik még emlékeznek a Menő Manóra é szeretnének egy kis eredeti hangot hallani, olaszul, nyelv gyakorlás miatt, vagy csak úgy... (:
A téma kicsit "tavaszi"... (;
Egy ámulatos-bámulatos francia pacák...öhm..."hintázik"...profi hintás... (:
Ez az utolsó pedig az irodában rekedteknek szól: (:

----

Még válaszolok a megjegyzésedre, kedves Bazsi (: És aztán már ugrom az ágyikómba... (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése