2008. december 3., szerda

Dedifia blogja... (Vagy ilyesmi...)

Eljött az a pont, hogy hálát kell adjak (vagy ilyesmi) Bajázsnak, mert nagyon jó olvasgatni, hogy mi történik vele... (:
Ez az audis sztori, irtó jó, komolyan legszívesebben filmet forgatnék, vagy könyvet írnék... (:
Ez a mai bejegyzés is, amit a bácsik reakciójáról írt, egyzsrűen sugározza a...hmmm...a szeretetet(?)(vagy ilyesmit). De az biztos, hogy már kutatom is, hogy hova tettem az én saját "rinocérosz bőrömet... (:

----

Más...
Ma ismét olyan nap volt a suliban, hogy a filiozófia, töri, magyar, stb... órákon (ahol nem szükséges az aktív részvét)  egyszerűen az életbenmaradásért kell küzdenem! (Vagy ilyesmi...) No és akkor elhatározam, hogy ma korán lefekszem alukálni, hogy holnap ne legyek ilyen, ismét, milliomodjára... De nem jött össze... Egyszerűen muszáj volt megint megnéznem az AWAKE-t... És jól jártam, mert nagyon jó volt másodjára is, rengeteg minden kiderül belőle megint... De legközelebb jó sokára kell megnézni, hogy elfelejtsem, illetve megint új legyen...

----

Megint más...
A lefekvésem időpontját az is átrább tolja, hogy Édesanyám most jött meg a fokolárból, és meg kell kérdezzem, hogy nem haragszik-e meg nagyon, ha életemben először nem itthon kap el Szent Miklós, mert felmegyek BP.-re... Zsófihoz... Mert már megint nagyon rég láttuk egymást és már megint egy 3 hetes nemtalálkával nézünk farkasszemet...
És most ezt el kell mennem megkérdezni, osztán felhívom Kedvesem, hogy mi is lészen...

Na akkor most jó éjt mindenkinek! (:

4 megjegyzés:

Balázs írta...

Egyetértek, szerintem is írtó jó olvasni a druszám blogját, engem általában fel szokott dobni. Sokszor még akkor is, ha csupa negatív dolgokról esik szó, ugyanis olyan formában írja le Balázs a dolgokat, hogy tökre tudok vele azonosulni, és néha jó dolog átérezni, hogy de jó, nem én vagyok az egyetlen, aki ilyen dolgokkal küzd.
Egyébként én is örülnék egy olyan rinocéroszbőrnek... :)

Unknown írta...

Bizony, nem Te vagy az egyetlen... (:

Dedifia írta...

Élló, kedvös szegödi különítmény! Há' csak nem rólam van szó?? Örültem a bejegyzésnek, mindjárt elolvasom (a) bloGer-gő többi irományát.

És van egy jó hírem is számotokra: a rinocéroszbőr fejleszthető!!

Unknown írta...

Szia Bazsi! (:
Először is nem szegödi, hanem szögedi... (:
De Rólad van szó! (:

Igen, ezt minden nap olvashatjk, hogyan fejleszted, az a baj, hogy pl. én a ló másik felén állok, mert én könnyen bepöccenek, viszont tudok nagyon odaadó, meghallgató lenni, csak ugyanakkor táptalaj is vagyok, szóval nem tudok, vagy legalább is nagyon nehéz megjegyzés nélkül, csöndben meghallgatnom valakit... (:
De majd mé fejlődöm, elvégre még ilyen a szervezetem vagy mi... (:

A "bloGer-gő" kifejezést pedig engedelmeddel felhasználom... (:

Megjegyzés küldése