2008. december 9., kedd

Hideg...

Bocsánatot kell kérjek, mert tegnap nem jelentkeztem...

Az történt, hogy nagyon rosszul lettem... A fáradtság, idegesség meg sokminden eléggé rám telepedett... Egyszerűen semmihez sem volt kedvem, nagyon letört voltam...

De ma kihagytam a sulit és aludtam egy nagyot! (: Ez jót tett, meg az olvasás, zene hallgatás is... (: És este elmentem fényképezni, meg sétálni a városba, egyedül.

Megnéztem a szegedi vásárokat is... Amiről az a véleményem, hogy egyre gyatrább... Budapesten eddig csak a Vörösmarty téren álló bált láttam, de az az egy is sokkal jobb volt mint itt a dóm téri-dugonics téri-széchenyi téri összevetve... A kürtős kalács elég drága, 700 HUF, illetve a forralt bor ára is emelkedett, 150 HUF/dl, de az nagyon jól esik... (: Merthogy az idő nagyon hideg... Az árúk ugyan olyanok, drágák és kicsi a választék is... A karácsonyi vásár hangulata nagyon nincs meg... De elvileg még csak az elején vagyunk, szóval lehet, hogy még csomóan jönnek, mert a helyek is ki vannak alakítva...
Viszont a Dóm téren nagyon jó a hangulat, mert egészen sokáig szól a népi zene és előadások is vannak a szalmabálákból összerakott sátorban... Van egy szép nagy adventi koszorú, kb. úgy 20 m átmérőjű és vannak rajta 30 cm átmérőjű gyertyák... A lényeg az, hogy akármilyen beállítottságú a város, legalább van városi koszorú...
A betlehem lényegesen kisebb mint a tavalyi, de szép és őrzött! Tanultak a tavalyiból, ugyanis azt egy pár huligán felgyújtotta és megsérült a Dóm díszburkolata... (Délmagyar cikke, Kondé Lajos üzenete)
Majd fogok még arrafelé járni, lesz még beszámoló! (:

A fényképek majd felkerülnek a netre, csak még nem lőttem el az összes kockát és elő is kell majd hívatni...

Kerültek még fel filmek a listára: A tolmács, Hotel Ruanda. (Lesz még, mert hosszú a lista... (:)

No most pedig sietek, mert itt vannak drága unoka öcséim: Csongor és Levente! (:

De nagy az öröm, mert megjött a kedvem a blog íráshoz, ismét! (:
Dedifia is rég nem jelentkezett...
Még a héten jön a könyv beszámoló! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése